Posel boží ~ Ti, co vládnou

1.4 Minulé ročníky

L etošní ročník Posla božího (tj. ročník 2008) je v pořádí již pátou akcí s tímto označením.

R očník 2004 (zpětně získal podtitul Velká válka) byl z mé strany takovým pokusem, zda jsem vůbec schopen zorganizovat nějakou akci. Proto jsem se tehdy vydal tou nejsnadnější cestou a uspořádal jednodenní bitvu. Ta se konala v Hajanech u Brna a zůčastnilo se jí kolem 40 hráčů (tedy když započítám i 15 místních). Vzhledem k tomu, že bitva dopadla jinak, než jsem přepokládal (nevyhrál v podstatě nikdo, nebo možná ten, kdo neměl), musel jsem trochu změnit plány pro další ročníky.

R očník 2005 (podtitul Návrat starých bohů) měl být původně taky bitvou, vzhledem k tomu, že jsem si tehdy stále nevěřil (tedy si nevěřím dosud), že bych byl schopen zorganizovat kvalitní LARP. Ale kvůli tomu, jak dopadl ročník 2004, nebyla jiná možnost než uspořádat LARP. Ten se již konal na místě, kterému místní říkají Kopaniny, ležícím mezi obcemi Ořechov a Radostice. Tohoto ročníku se zúčastnilo 30 hráčů a několik CP-organizátorů. Vzhledem k tomu, že to byl můj první pokus o LARP, mám pocit, že dopadl poměrně dobře.

R očník 2006 (podtitul Nové pořádky) byl již oproti předchozím ročníkům od začátku plánován jako LARP. Tomu byl přizpůsoben systém organizace i systém pravidel. Konal se opět na Kopaninách, které se osvědčily jako vhodné tábořiště a taky jako dobré herní území. Na tento ročník se k mému překvapení přihlásilo více než 50 hráčů. A přibližně tolik hráčů se ve i hře objevilo. Až na menší zádrhel proběhla hra opět poměrně dobře. A i díky zájmu hráčů jsem se rozhodl uspořádat další ročník.

R očník 2007 (podtitul Dědictví) již byl čistokrevným fantasy světem se vším všudy. Pravidla již byla dotvořena a ustálena. Místo ani termín konání se nezměnil, takže přijeli již staří známí hráči. A přijelo i mnoho nových, kteří dali hře opět úplně jiný směr. Počet hráčů tak opět překročil číslo 50. Samotná hra již nebyla přerušována žádným větším problémkem, jak se stalo zvykem v minulých letech. Naopak hra běžela sama. A to tak, že mnohdy ani organizátoři nevěděli, co se vlastně děje. Svět se prostě stal světem a žil si svým vlastním životem.

D oufáme, že i ročník 2008 se povede a bude nás organizátory i vás hráče bavit.


Copyright © 2004-2008 - code Mealtiner 2008 - designe Mealtiner & Ytriag 2006